/ Life of Sofie /

Tisdag 30 Augusti 11| Lediga!

God eftermiddag alla. Så taskigt att dem sätter studiedag på den dag vi inte har några lektioner, studiedagen borde vara imorgon istället! Finns inte så mycket att göra åt saken i alla fall. Igår kväll var jag hemma hos Emma och vi såg klart på filmen Trust, tyckte inte att den var så bra. Ville att den skulle vara lite mer överdriven, dem som sett den förstår nog vad jag menar. Vi började även se på filmen "Eden Lake" men vi hann bara se en kvart innan jag var tvungen att dra hem och ta hand om min lilla hund, hi hi. Men den lilla byrackan (he he, elakt ord!) hindrade mig inte från att se på någon film så jag såg filmen "Hur Många Lingon Finns Det I Världen" där ICA-Jerry är med, det var nog det som lockade mig mest, han är så söt! Filmen för övrigt var riktigt bra och väldigt sorglig, se den!
Idag har jag kollat på ännu mer film, blev X-men 2. Har skrivit upp en lista på filmer jag vill se, snart har jag sett alla X-men filmer (eller har ca 3 filmer kvar, om man kan säga att det är lite kvar?) sen ska jag se alla Fast and furious filmerna osv.. Man vill inte missa något, he he. Har även varit duktig och gjort min samhällsläxa där man ska läsa ett par antal sidor men ska förmodligen läsa dem igen innan jag lägger mig bara för att vara duktig. Nu j*vlar ska gymnasiet gå lika bra som högstadiet och även ännu bättre. Smartskalle här! =)
Nu måste jag börja fixa mig, sitter i min Onepiece och bara latar mig, min mor skulle få ett utbrott om hon såg mig, hi hi hi. Ska nämligen till Conny's trafikskola och gå på handledarkurs, meningen är att ens föräldrar som man ska övningsköra med ska också följa med men min pappa behöver inte följa med för att han har redan gjort det min syster. Kursen är rätt länge, i 3 och en halvtimma. Stina sa att det var dödstråkigt och rådde mig att ta med mig min iPod touch och spela lite. Nu behöver jag inte spela på min tråkiga iPod nano som bara har 3 spel, nu kan jag ha huuuur många spel som helst, wiiie. Hörs sen, puss ♥
Mitt favoritspel på iPoden!