/ Life of Sofie /

Måndag 28 Februari 11| Fotbollscup

Tjena allesammans. Kom precis hem från fotbollscupen som ska pågå den här veckan. Väldigt roligt när man träffar människor man inte sett på 1000 år och andra roliga människor. Fast idag var det bara massa träningsmatcher, så imorgon börjar dem riktiga matcherna.

Känner att jag har varit rikigt usel på att uppdatera. Men nu är det lov och jag kan andas, hehe. Igår var jag i alla fall hemma och bara tog det lugnt. Satt och kollade på en av mina favoritfilmer, Moulin Rouge. När jag var liten gillade jag bara låtar, fattade inte innebörden med den men igår förstod jag allt och då gillade jag den ännu mer, hehe. Men en sak har inte förändrats, jag gråter lika mycket förut som jag gör nu. Satt verkligen och storbölade på slutet, haha. På kvällen drog jag till ett par kompisar med mamma och syrran, sen skjutsade mamma mig till Stina & Moa där dem och Elin & Hanna var. Fast Hanna låg deckad i soffan, haha sötnos. Men hade väldigt roligt, kan aldrig ha tråkigt med dem brudarna.

Nu orkar jag inte skriva mer, skriver senare. Puss ♥


Bildbrist, så bjuder på en väldigt gammal bild, hehe =)