/ Årsresuméer /

Årsresumé

Januari:

Jag hade roligt som vanligt med min bästis Emma, tog med mig kameran till skolan och bara larvade runt, var i Lidingö med Emma hos våra kompisar och tränade lite på deras lilla minigym (hi-hi) och gick även på grymma Shan Da Man standup.

 


















Februari: Var hemma hos Peter & Maria och såg deras söta lilla bebis Viggo, hittade min nya favoritmössa i mammas garderob och hade en rolig tjejkväll hemma hos Emma.










Mars: Min underbara mamma fyllde år som vanligt, min kanin blev 10 år (!!!), var med konfirmationen på någon sak i Uppsala och mamma hade en rolig fest för sina kompisar.

















April: Var i mitt Malmö (provade lite japanskt godis då!), köpte min nuvarande favoritring, familjen följde med min syster när hon skulle ut och rida, gullugnarna Axel & Filip kom på besök & jag praoa på Wayne´s Coffée.














Maj: Var på Lady GaGa konsert med syrran, hade en mysig grillkväll ute med kompisar, hade min konfirmation och fick min underbara cykel i present (även massa annat fint).



















Juni: Hade skolavslutning, var på Olivers studentmottagning, var inne i stan med kusinen Lucas, jag & Desirée klädde ut oss till killar, var på Love 2010 med Cornelia, kronprinsessan och Daniel gifte sig, var i Övik med familjen, midsommar och hade överraskningsfest för Jennifer som nu bor i Panama men kommer tillbaka nu i sommar!





















































Juli: Hade en bebisfest (hi-hi), Midgårdsbadet hade invigning, hade våran årliga grillfest med våra kompisar och mina kompisar hade deras konfirmation.

 


















Augusti: I went off to America (handlade även en massa fint men kolla i kategorin Inköp om ni vill se det) och skolan började..



















































































September: Jag började med min moppekurs, var på en rolig kräftskiva med familjen, jag fyllde år och fick mopeden och jag hade en fest för mina kompisar.






















Oktober: Hade en rolig övernattning hemma hos Lina, hade en liten fotorunda ute med Emma,
 och jag fick mitt körkort och klarade provet på Vägverket första gången.















November: Var på en rolig hippiefest, Hannah hade tjejmiddag, praoade på Valvet med Alexandra, var på gymnasiemässa och Cornelia hade en tjejkväll.






















































December: Det var bal i skolan, var hemma hos lilla gullig Axel & Filp, åkte till Malmö och firade jul där och sen nyår!













































2011 ska bli ett lika grymt år som 2010!