/ Life of Sofie /

Onsdag 30 November 11| 10 månader kvar med min tandställning!

Hej allesammans. Väntar på att min pappa ska komma hem så jag får åka till min dotter, internt skämt, ha ha. Idag har det inte hänt så mycket, skola som vanligt. Kom tack och lov inte försent den här gången på morgonen, förra Onsdagen när jag kom försent började hela min klass att applådera, hur pinsamt som helst, ha ha. Måste ta upp en till pinsam sak, men det är ganska mycket att förklara, får göra det i ett annat inlägg.
Men hur som helst, hade samhällskunskap, webbutveckling, svenska, matte och idrott idag. Vår längsta dag, jobbigaste lektionen är webbutveckling då vi jobbar i 2 timmar och vår lärare kan vara rätt jobbig ibland. På idrotten hade vi basket, det är så himla tråkigt! Bara roligt att se på, ha ha. Stackars Christian gjorde illa sig, krya på dig =(
Har inte gjort så mycket sen min hemkomst. Har bara kollat på OTH och försökt tvinga pappa att köpa hem McDonald's för att passa på nu mamma är bortrest. Liksom vilken förälder blir inte glad av att inte behöva laga mat och köpa hem färdig mat?!?!?! Nej nej, inte min pappa i alla fall. Han vill att vi ska äta pölsa, fyyyyfaaen. Det är hur äckligt som helst. Jag tror han passar på att laga den maträtten nu när mamma är i Danmark, han får inte laga den maten när mamma är hemma, ha ha sköna pappa!
Men nu orkar jag inte skriva, skriver senare. Puss ♥
Har haft min tandställning i 8 månader nu och nu är det bara 10 månader kvar, yeeeeej!