/ Life of Sofie /

Söndag 30 December 12| Snart 2013!

God kväll allihop. Kom nyss hem, har varit hos min kusin Daniel och hans fru Paulina. Vi hade jättemysigt, åt tacos och spelade spel. Kommer ni ihåg rollspelet Maffia? Det körde vi, sjukt kul ha ha. Innan det så var jag och Emma i Kista, shoppade lite grann. Var nästan mer människor i Kista än vad det var i stan, ha ha. 
 
Kryssningen då.. Det var jättekul! Jag och Alexandra hade jätteroligt, hon och jag är ingen bra kombination, två galna tjejer tillsammans, ha ha! Men jisses, när vi steg på båten var det redan jättemånga människor som var stupfulla, allvarligt klockan 7 på kvällen?! Stört! På kvällen gick vi på båtens enda klubb, ha ha. Det var jätteroligt! Min syster och Daniel fick vara våra livvakter, finns hur många äckliga och dräggiga killar som helst, uuusch! Tur att vi hade dem! När klockan blev 04.00 gick vi och la oss. Jag, Alexandra, min syster och Paulina delade hytt. Jag skulle sova överst och jag var så himla nojjig över det, jag inbillade mig att jag skulle ramla ner och slå mig, så jag band fast mig, ha ha!!! De andra skrattade hur länge som helst åt det, men hallå, säkerheten över allt! Som tur var så ramla jag inte! ;-)
 
När vi vaknade käkade vi buffé och sedan gick vi på tax free. Köpte lite choklad osv.. Till och med dagen efter var det vissa människor som var fulla, klockan 2 på dagen?! Vissa människor måste söka hjälp, det där är inte bra! Men vi hade en jätterolig kryssning och som tur var gillade Alexandra det och har tjatat sen dess om att hon snart vill åka igen, mission completed! 
 
Imorgon är det nyår! Jag är inte särskilt taggad, tyvärr. Ska låna en av mina systrars klänningar, har inte varit sugen på att köpa en. Ska förmodligen inte ha klackskor heller, vill inte mörda mina fötter. Försökte förra året, hade mina klackar på mig i kanske 10 min innan jag bytte till kängor, ha ha. Men vi får se, är kanske på bättre humör imorgon och är mer taggad, då vill man ju vara fin! Men imorgon ska jag käka middag med min familj, har blivit bjuden till massa middagsbjudningar men jag vill hinna fira lite med min familj också. Vi ska ha några kompisar här så det blir nog en massa god mat och skoj! 
 
Sedan ska jag möta upp mina vänner och skjuta raketer och gå på fest(er). Jag tycker att nyår är överhypat, vissa människor taggar en månad innan, det är bara överdrivet. Förra året var jag mer taggad än vad jag var nu, undra varför?? Aja, måste se till att göra det till något bra i alla fall! 
 
Nu måste jag duscha och raka benen, även om man inte är så taggad imorgon vill man åtminstone vara lite fin och fräsch! Ta vara på er sista dag imorgon sötisar, puss ♥
 
Båten! 
Köpte mig lite whisky! 
Min syster var lite trött när vi var på väg hem från kryssningen! 
 
Adam i fredags, sikken snygging ha ha! 
Jocke och Adam i fredags, Adam som vägrar att visa sig och gömmer sig bakom ett kortspel, ha ha. 
Firade min syster och bror igår. Här kör de vuxna havet stormar! 
Idag fick lilla Lady åka tåg för första gången, stackaren skakade som ett asplöv, my baby =(