/ Life of Sofie /

Lördag 30 Juni 12| HEEEELG!

Hej sötnosar. Hann som sagt inte blogga igår, saknade ni mig hi hi? Men nu är jag här för att blogga skiten ur er, ha ha! De senaste dagarna har varit händelselösa, man orkar verkligen inte göra något efter jobbet. Men en dag träffade jag min lilla Emma, hon följde med mig till tandläkaren där jag fyllde på två av mina tänder med "plast", så att de blir lite större, inte så stor skillnad. Men aja =) 
 
Igår hade jag i alla fall en riktigt rolig dag! Hände massor med grejer! Jobbade från 07.00 - 12.00, vi skulle egentligen slutat 13.00 men vi fick sluta en timma tidigare, riktigt nice! När jag kom hem storstädade jag mitt rum trots att städerskan var här i torsdags, ha ha. Sedan plattade jag håret och sedan träffade jag... *dundun* Olivia! Olivia har jag känt sen jag gick i lekis, vi har gått i samma skola hela tiden. Från 7-9 träffades vi en gång och vi har varit vana med att träffas minst 2 ggr/vecka sen vi var små och nu i 1:an har vi inte träffats en enda gång förrän igår. Det var jättejättekul! Vi drog till stan för att shoppa, gå på bio och käka middag. Jag köpte lite grejer, har varit shoppingsugen ett bra tag! Sedan käkade vi på Taco Bar, standard. När vi käkade där var vi riktigt sent ute, vi beställde mat 17.00 och bion började 17.30, ha ha. Men vi hann, ha ha! Vi såg Snow white & the huntsman, den var riktigt bra! Verkligen min typ av film, "jägaren" var sååå snygg, jag och Olivia viskade till varandra under hela filmen för att berätta hur snygg han var, ha ha! Ska göra ett inlägg tillägnad honom =) Den var ganska lång, men jag älskar långa filmer så det gjorde inget =) Vi var hemma runt halv 9 och då tog vi bara det lugnt här. Min kusin André kom även igår, hans flickväns bror gifter sig idag, grattis till dem! Så det var kul att träffa honom! Vid 10 drog Olivia hem och då satt jag och snacka med familjen och sedan vid 12 la jag mig, riktigt trött efter en rolig och härlig dag! 
 
Idag ska jag ta det lugnt fram till ikväll. Då ska vi brudar hem till Vanessa för att grilla och sedan dra ut, ska bli riktigt kul! Vi hörs senare, puss ♥
 
Det här är svensk sommar! Juste i måndags fick vi vara lediga för att det ösregnade och tack för det, för jag försov mig nämligen, ha ha. 
Såhär såg Isabels sms ut i måndags morgon, ha ha!!!
Simona och Isabel jobbar i regnet, duktiga flickor =)
 
Åt B&J någon dag i veckan, har börjat tröttna på den här glassen, fick nog några haters nu, ha ha!!
Före!
Efter! Ja, det här är det vi har jobbat med i en vecka ungefär. Hemskt har det varit, vissa stenar låg nästan 1 m under marken.. Man kan lugnt säga att jag har ont i ryggen efter dessa dagar, ha ha. 
En dag orkade jag inte göra lunch så åkte till ICA och köpte en pastasallad. Blev väldigt besviken, för den var inte god =(
Lilla älsklingen!
Såg den här äckliga spindeln påvägen till jobbet igår. Fattar inte hur jag vågade fota den, tror jag har botat lite av min insektsfobi efter de här två veckorna på jobbet, så mycket insekter som jag sett, uuääääk.
Tröttnar aldrig!
Gå och se den nuuuuu!!!!!!!!!