/ Life of Sofie /

Torsdag 31 Juli 14| Juli månad snart slut!

Hej allesammans. Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, vi fick sluta en timme tidigare, superskönt! Idag flöt dagen på jättesnabbt och det var riktigt roligt. Jag älskar redan mitt jobb! Alla människor jag jobbar med är supersköna och gruppen jag valt att arbete i är det världens bästa människor! Jag har valt att jobba med musiken/artisterna på The Week å de två "stora" artisterna som kommer är Dani M och Albin (känd från Din Soldat) så idag fick vi skriva upp deras krav vad de vill ha i logerna när de kommer, haha helt sjukt! Så vi måste fixa massa mat, dricka, fixa en helkroppsspegel, kyl, soffor och bord. Så idag har vi letat runt på Blocket efter möbler och vi hittade faktiskt en soffa! Vi har även fått en budget vi måste hålla och inte överskrida. Så imorgon ska jag och Linnea åka till Sundbyberg med jobb-bilen (jag ska köra, såå kul!) för att köpa soffan, undrar dock hur det ska gå för två tjejer, haha. Men det är ett riktigt roligt jobb i alla fall! 
 
Igår så hängde jag med min efterlängtade Isabelle, jättemysigt! Vi var på Väsby c under dagen och sen på kvällen chillade vi hemma hos henne på hennes balkong och bara catchade upp allt som hänt under sommaren. Tänk att sommaren snart är slut, men förhoppningsvis så ska jag göra den lite längre ;-)
 
Idag ska jag träffa Emma, ska bli skoj! Får se vad vi hittar på, är inte särskilt trött efter jobbet så det är grymt! Hörs senare, puss ♥
 
Issa gjorde godaste drinkarna!