/ Life of Sofie /

Fredag 28 November 14| Lever knappt

Hej allesammans!!!! I'M ALIVE!!! Haha, alla människor som följer mig på sociala medier måste trott att jag varit död de senaste dagarna då jag är en flitlig användare av IG, blogg, FB osv.. Är det något jag inte har? Har liksom tumblr också men det är i princip bortglömt, men ändå! I alla fall, jag är här och jag lever! Nu ska ni få lite uppdatering =) 
 
I onsdags hade jag mitt första pass på mitt nya jobb, i klädbutik! Passet var 8 h men det gick ändå hyfsat fort. Hade en väldigt snäll och duktig handledare, sjukt driven människa så man tog åt sig väldigt mycket. Otroligt duktig försäljare också. På torsdagen började jag 05.00 (!!!!!!) så jag fick knappt någon sömn där emellan. Kände mig som en zombie när jag gick upp. Ville bara att dagen skulle ta slut så fort som möjligt. Hade även kassautbildning i slutet av dagen med två andra nya tjejer och de hade precis börjat sitt pass medan jag var i slutet på mitt så de var aspepp medan jag ville springa därifrån, haha. Men det gick bra, kunde mycket mer än dem, kändes bra haha ;-)
 
När jag kom hem duschade jag och träffade sedan Bella därefter. Tog inte ens en powernap, starkt av mig! La mig vid 20.00 igår, mina fötter värkte och min hjärna var helt sömnig. Så detta är vad jag gjort de senaste dagarna, inte hunnit med något mer. Men nu är det äntligen helg och den här helgen kommer bli riktigt kul! Alltid nice med fullspäckade helger, visst? Även första advent på söndag! Hur snabbt går inte tiden egentligen??? 
 
Nu ska jag röra på mig, mycket saker att göra idag, måste hålla mina ögon öppna, är fortfarande ganska trött. Men det ändras nog snabbt! Ha en bra fredag peeps, vi hörs! Puss ♥
 
Bildbrist så blir denna, saknar min fina kusin, tur att det inte är långt kvar tills vi ses igen!!