/ Inköp /

Lite shopping på sistone

Gillar kombinationen av peplum och krage, tycker det är riktigt snyggt! Från Gina Tricot.
Polotröja, ska satsa mycket på det i höst. Med snygga jeans och en vit kappa? Aeeee ge mig höst nu! Från BikBok. 
Kärlek vid första ögonkastet! Jättefin byxdress men otroligt ful på bild. Den ser hylt rynkig ut trots att den inte är det någonstans, skumt! Invigde den i Grekland och fladdrade runt med mina stora ärmar, hihi. Från Gina Tricot! 
Mina första klackskor från Nellys skoutbud. Riktigt sköna och fräna, meeee laaajki! 
Min sista Thomas Sabo berlock blev en musiknot, fick min kedja på min konfirmation 2009, förstå hur länge jag samlat på mig berlocker till den och nu är jag klar? Vill inte ens veta hur mycket den är värd, haha! Men så fin är den och länge ska jag ha den =) Vill ni se hela armbandet?