/ Life of Sofie /

Zayn Malik lämnar One Direction, sorgens dag

Den dagen den sorgen.. Idag har alltså Zayn Malik, nu förutvarande medlem, valt att lämna One Direction. Det gör verkligen ont i mitt tonårshjärta och all den kärlek jag hyser för One Direction trots att jag inte är lika galen i dem längre. Det kommer liksom inte var den samma efter hans avgång. Så ända sedan jag fick reda på nyheten har jag spelat deras låtar och ägnat mina tankar åt när man inte hade den här vetskapen. Jag minns hur jag var helt förälskad i Harry och Emma var i Zayn. Vi kunde ägna våra dagar om drömmar om killarna, hypoteser ifall det skulle bli jag och han. Vi var så förtrollade! Även när vi satt en hel lördag, nedgrävna i våra datorer och sa inte ett ord till varandra på några timmar eftersom vi skulle skriva ett tävlingsbidrag om varför just vi skulle få träffa One Direction och när de sedan skulle ropa upp vinnarna på radio varje dag från 8-16 i en vecka och jag hade ena hörluran i örat eftersom att vi hade skola den tiden och jag var bara tvungen att vara beredd ifall vi skulle vara en av vinnarna. När vi var i London och åkte långt ut åt skogen för att dricka milkshake på ett ställe de brukar hänga på, galna minnen men ack så fina. Så ja, idag är jag ledsen. Tack ändå Zayn för att du gett mig så fina minnen, jag önskar dig all lycka! ♥