/ Life of Sofie /

Måndag 22 Februari 16| Borås

God eftermiddag allesammans. Hoppas allt är bra med er! Blev som sagt ingen uppdatering i helgen, precis som jag hade trott. Jag tog med mig paddan men det är verkligen ingen höjdare att skriva ett inlägg på den, kramp i fingrarna i efteråt och tar dubbelt så lång tid att skriva och sen vet ju ni hur långa inlägg jag skriver, lol. 
 
Jag har i alla fall haft en höjdarhelg och citerat Nathalie: "Denna helg kan jag leva på länge!" och visst kan jag det. I fredags kväll tog jag och Nathalie sista flyget med SAS 19.40 men det blev lite strul så flyget lämnade inte marken förrän 19.55 men vi kom i alla fall i beräknad tid till flygplatsen. Vi hade förhandsbokat taxi så stod en kvinna med Nathalies namn på när vi kom fram, skönt och smidigt. 
 
När vi kom fram blev det kramkals med Cornelia, som jag saknat den jäkeln. Rebecca hade flygit tidigare än oss så hon var redan där, definitivt en tjejhelg! Cornelia hade handlat cider och chips så vi satt och mumsade medan vi alla fick berätta om saker som hänt på sista tiden, catcha upp helt enkelt. Jättemysig fredag. Vi hängde sedan med Cornelias pojkvän Sorny och hans vän Albin. När vi kände att det var dags började vi bädda och fick sedan en god natts sömn, skulle bli en lång lördag. 
 
I lördags när vi vaknade käkade vi frukost och begav oss sedan till Systembolaget för att handla inför kvällen. Vi gick sedan hem och lämnade det innan vi begav oss in till Borås centrum. Vi tittade runt lite grann och Nathalie och Rebecca gjorde även lite fynd. Jag satt gränsle på mig själv, ingen shopping! 
 
Vi tänkte sedan käka på ett hamburgareställe som hette Tugg men det var ganska fullt så vi gick till ett asiatiskt ställe och käkade där istället. Efteråt var vi alla i matkoma så när vi kom tillbaka hem slappade vi bara i soffan fram tills det var dags att fixa sig inför inflyttningsfesten. Klockan 7 skulle Sornys killkompisar komma. Alla var jättetrevliga och vi hade en riktigt trevlig kväll. 
 
Vid 01.00 traskade vi till en nattklubb som heter X & Y och festade vidare där. Riktigt nice och bra klubb! Blev sedan nattkäk på McDonald's innan vi rundade av för kvällen. Vi tog sedan en taxi hem och somnade gott. Igår så vaknade vi alla tidigt men bara slöade fram tills vi orkade göra något. Vi drog och käkade BK till lunch och sedan traskade vi hem igen och slöade ännu mer. Cornelia satte på Mean Girls och fasiken vad jag saknat den där filmen, alltid lika rolig! 
 
Klockan 5 hämtade Sornys killkompis mig och Nathalie och körde oss till flygplatsen, så snällt. Vårt plan gick inte förrän 19.35 men vi ville ha lite marginal. Vi kollade runt lite och sedan käkade vi på Joe & The Juice och dödade lite tid. Pratade om helgen som gått och allt. Vart även strul denna gång med SAS flygplan och vi fick boarda den tiden vi egentligen skulle lyft. Men 20.45 landade vi på Stockholms mark. Min pappa och Lady väntade in mig, det bästa att komma hem till. När jag kom hem packade jag upp och somnade sedan skönt. Var så utmattad efter bästa helgen. Tack tjejer för att ni förgyllde den ♥
 
Nu måste jag börja avrunda. Bjuder på en bildbomb! Hoppas ni haft en bra helg ni med! Puss på er ♥
 
Smygfotade Nathalie och Rebecca medan de fortfarande sov, hihi. 
Tittut!!
Spriiiiiiiiit!!
Brudarna! 
Inne i Borås centrum.
Lunch på Spice N Rice.
Med lite alkohol i blodet tyckte jag att deras toalettrulle var jätterolig som var så stor....
Massa peeps.
Återigen, SPRIIIIIIT.
Jag och Nathalie. 
Nathalie dagen efter, mår hon bra???
Flying home.
 Min sötaste.