/ Life of Sofie /

Tisdag 1 November 16| Hello November!

Hallå bloggen! Allt bra med er? Har precis städat klart mitt rum men ska alldeles strax städa ena badrummet, men tänkte kika in här och uppdatera lite grann. Var ju trots allt en vecka sedan! Tror jag blev lite trött efter Makedonien inläggen, det tog nog lite på mina blogg-krafter, haha! Trots det så är jag ändå lite sugen på att skriva om Kanada, men det får bli efter Berlin i så fall, för det är inte långt tills det bär av dit! Ska bli så kul! 
 
Annars, vad har hänt? Jag var ute och festade i orten i lördags, det var ett tag sedan! Jag gillar mest att gå ut här när det är evenemang, för då blir det lite som en småstadsreunion, man ser i princip alla man känner! I lördags spelade Kaliffa så det var kul! Jag var hemma hos Olivia innan med henne, Isabelle och Angelica som jag inte sett på evigheter! Vi käkade tacos och förade. Jag hade en grym lördag! Stötte på Stina där som precis kommit hem från Barcelona och för hon och mig blev det lite för mycket alkohol så vid 02.00 snåret blev vi utslängda, eller enligt Stina: "Ombedda att gå". Hahaha! Någon gång måste vara den första antar jag? Glömmer inte denna utgång vid första laget i alla fall, haha! 
 
Idag har jag gymmat med Bella, hon tränar på Tränamer och jag på SATS och hon har velat ta dit mig flera gånger så idag ställde jag upp! Vi körde världens styrkepass, fyfan vad mina ben gör ont nu, haha! Jag som var på gymmet igår och körde en timmas crosstraining och sedan benövningar. Ska nog vara försiktig nu så jag kan promenera i Berlin!! 
 
Men nu ska jag avrunda, vi hörs senare babes. Puss på er! ♥
 
Fyfan för shots! Fireball är dock den enda som går att dricka!! 
Hahahaha!! När jag och Stina var påväg hem, det var en rolig promenad kan jag säga er!