/ Life of Sofie /

BERLIN, WE'RE COMING FOR YOU

På min födelsedag mottog jag detta kort av Bella när vi satt och käkade lunch. Hon spenderade hela min födelsedag med mig och var alldeles för ivrig att vänta tills kvällen då hela familjen skulle samlas. Så då förstod jag att det var något extraordinärt! Fast Bella är extraordinär, världens bästavän. Jag fick läsa kortet och hon hade det vikt det på ett sätt att det kom en ledtråd efter ledtråd, väldigt kreativt och vilken omväxling! Roligt att öppna! 
I kuvertet stod det.....*dundun*.....vi ska till Berlin!!!! Jag blev så glad att jag blev tårögd. Jag har velat åka till Berlin så otroligt länge nu men det har aldrig blivit av. Jag föredrar storstadresor framför solsemester och Bella är tvärtom, så det blir alltid lite kluvet när vi ska diskutera resor, för vi vill åt olika håll! Det finaste med presenten är ju att Bella uppoffrar sig för min skull, men givetvis kommer hon ha hur kul som helst! Hon reser ju med mig! *blinkblink*
Om exakt två veckor åker vi så det är väldigt tätt inpå, men vi vill bara iväg och samla ny energi inför vintern! Vi stannar fyra dagar och dessa dagar har redan börjats planera. Det är Berlinmuren, restauranger, klubbar, alla möjliga sevärdheter som ska hinnas med på dessa dagar. Vi tog ett jättefint hotell som har frukost och det är bra, för då ser man till att man verkligen äter frukost och dessutom blir man tvingad till att gå upp tidigt. Men inte för att jag har problem med det utomlands, då måste man upp så tidigt som möjligt för att hinna med ALLT! 
Vi är så himla exalterade båda två, titta vad snabbt det vände för Bella. Redan när vi bokade såg jag lyckan i hennes ögon. Kommer nog kunna värva henne till andra sidan efter detta, haha. Kommer självklart att skriva om denna resa i efterhand, fyra dagar orkar jag nog med! Vet ni vad förresten? Detta är min femte resa i år! Det är väldigt mycket för mig. Men finns det något bättre än att resa? Nääääää ♥
 
See ya soon BERLIN!