/ Life of Sofie /

Måndag 17 April 17| Annandag Påsk

God kväll allesammans! Klev precis ut ur duschen, andra duschen idag, haha, blir ett russin snart! Brukar inte vanligtvis duscha på morgonen men jag gjorde det imorse innan jobbet, tycker inte det är särskilt uppfriskande med duschar på morgonen? Man blir ju snarare tröttare än piggare? För ingen duschar väl ändå i kallt vatten? För då förstår jag om man blir pigg! 
 
Annars peeps, har ni haft en bra påskhelg? Jag har jobbat hela påskhelgen men ändå hunnit med påskfirande. I år agerade jag även påskhare, Bella, mamma och pappa fick ett varsitt. Alla tre blev riktigt nöjda och jag är stolt över min insats, haha! Fick ett jättefint påskägg av mamma och pappa dessutom, en jättefin skål från Orrefors. Hint på att det är dags att snart flytta ut? Lol, de blir inte av med mig på ett tag! 
 
I helgen käkade jag god påskmat med familjen, min kusin, hans fru och deras Emilia samt Bella och hennes familj. Hade jättemysigt men var såå trött. Men det blev ett riktigt mysigt påskfirande ändå! Påsken är inte direkt min favorithögtid men den funkar ändå. 
 
Idag så har jag i alla fall jobbat och sedan begav jag mig till gymmet och körde veckans första pass. Blev crosstrainern i 1 h och 8 min för att vara exakt, 800 kalorier brändes bort. Kändes riktigt bra! Jag har inte ätit upp mig under påsk så det känns bättre att vara på plus än plus minus noll liksom, cred till mig! Haha! 
 
Nu ska jag avrunda och snart göra mig redo för sängen, ska läsa och se klart första avsnittet av Skam!! Tänk att säsong 4 redan kommit ut? Det gick snabbt! Är så glad att Sana är huvudpersonen i denna säsong, det hade jag hoppats på! Vi hörs senare peeps, puss på er! ♥
 
Sofie aka påskharen var ute på språng! 
Såhär la jag upp det hos Bella! 
Hon blev nog nöjd va????
Muuuums!!!
When you see it...
Jag och min älskade Lola idag!