/ Life of Sofie /

Lördag 4 Februari 17| Party

God kväll allesammans! Städade precis klart badrummet på nedervåningen. Imorse började jag städa badrummet på övervåningen och tänkte att jag verkligen inte kommer orka städa badrummet på nedervåningen idag, utan att jag får göra det imorgon. För när jag städar, så städar jag ordentligt så det verkligen tar på mina krafter. Men jag verkade visst få ny energi nu på eftermiddagen så gissa vem som inte behöver städa något imorgon? Jag!! Kommer verkligen tacka mig själv imorgon, haha. 
 
Annars? Haft en bra helg hittills? Igår efter jobbet tog jag mig själv i kragen och körde tredje passet för denna vecka på gymmet. Avslutade passet med boxning. Älskar verkligen att boxas men efteråt är jag helt skakig i armarna, ändå en grym känsla men blir rätt bitter då, haha! På kvällen gjorde jag ingenting och det var jätteskönt.
 
Idag har jag verkligen bara städat och städat, men det blir det ändring på strax. Ska strax börja fixa mig och svira om till partyoutfit! Jag ska fira min killkompis som blivit 22 och han har abonnerat vår lokala nattklubb i orten så det kommer bli ett ordentligt röj, ser fram emot det! Var längesen jag var ute i orten! 
 
Men innan jag börjar fixa mig bjuder jag på ett till London inlägg. Vi hörs imorgon sötisar, puss! ♥