/ Life of Sofie /

Måndag 6 Februari 17| Vagel

God kväll allesammans! Ska snart röra mig mot Emma men tänkte hinna skriva lite här innan jag beger mig. Vaknade med en vagel imorse och faaan vad ont den gör. Trycker mot ögat och är helt röd. När jag får en vagel känner jag mig som Quasimodo och vill inte röra mig utanför huset, för det känns som att den lyser som en neonskylt och att alla stirrar. Men jag överdriver givetvis, men man har den känslan, haha! 
 
Annars! Ledig idag, så passade på att gå och gymma. Tror ni inte att när jag är på gymmet så märker jag att jag glömt mina hörlurar? Vilken fantastisk dag! Fått en vagel och glömde det viktigaste av allt till gymmet. Men jag tog mig genom passet ändå, bästa jag! Sedan har jag städat mitt rum, duschat, fönat och plattat mitt hår. Riktigt skön måndag! 
 
Igår kom även min systers kompis från Norge hit så har hunnit hänga lite med henne. Alla SKAM fans är så avis på mig som har en norsk jenta i huset, mohaha!! De åker till Thailand imorgon med en till tjejkompis, hur nice? Jag som trodde den sista snön var fallen, nej, än är inte vintern över! 
 
Nej, nu måste jag börja avrunda. Vi hörs senare, puss!!! ♥
 
Här vill jag vara nu!!! Utan någon jävla vagel i ögat!