/ Life of Sofie /

Söndag 1 Januari 17| RENEWING MYSELF

God kväll allesammans! Nytt år! Vilken bitterljuv känsla. Att ha så oförutsägsbara saker framför sig själv och kunna lämna bakom allt det dåliga som hänt i 2016. Jag älskar nytt år, det är klyschigt, men du får en ny chans att förbättra dig. En nyare version av sig själv. Verkligen älskar det! 
 
Har varit lite glest i uppdateringen men har varit lite omtumlande denna vecka, bara positiva saker! Men tänkte ta igen med lite andra inlägg, kanske höjdpunkterna av 2016 och något tackinlägg till det, haha. Något dylikt! Annars, har ni haft en bra nyårsafton? Min var rätt oplanerad men den blev riktigt bra ändå! 
 
Jag käkade middag hemma med min familj, min kära faster och två familjevänner, mamma hade gjort sååå god mat. Min mamma är verkligen duktig på så mycket. När klockan blev cirka 22.00 så drog jag till mina tjejkompisar som var hos en killkompis, vi spelade lite spel och drack drinkar innan vi gick ut för att fira tolvslaget. 
 
Efter tolvslaget blev vi mycket mer hos vår killkompis så det blev bra fart och drag. Det var en kille där som gjorde hela min kväll, har nog aldrig stött på en roligare människa. Så fort han sa något så bokstavligen garvade jag? Han utstrålade verkligen en stor charm, en rolig charm. Nu låter det som att jag blev förälskad i honom (haha) men så är inte fallet. Ibland stöter man bara på naturligt roliga människor, lol. 
 
Nästa nyår hoppas jag förhoppningsvis på att vara utomlands eller så ska jag fan anordna en fet jävla nyårsfest på ett slott, någon gång måste man ju fira nyår på riktigt. Om det nu är ett sätt man firar nyår, säkert bara något påhittat. 
 
Idag så är det ju pizzans dag så givetvis har jag följt traditionen och käkat pizza med Emelie och Isabelle hemma hos Isabelle. Orkade halva pizzan men orkade cirka tre timmars tjejsnack, finns ingen nöd på oss, haha. Nu på kvällen har jag varit hemma, städat mitt rum och gått ut med hunden. 
 
Tänkte snart gå och lägga mig men ska nog läsa lite. Jag är så beredd på en ny dag. Vi hörs senare sötisar, hoppas ni haft en förträfflig nyårsafton och att 2017 blir ett fantastiskt år för er! Puss! ♥
 
Förrätt. Skagenröra med kräftstjärtar och avokado på rostat bröd. 
Oxfilé! 
Emelie var smått taggad på nyår, haha! 
Bjuder på en 2016 Sofie!