/ Life of Sofie /

Torsdag 19 Januari 17| Quesadilla och oxfilé

God eftermiddag peeps! Har precis varit och lämnat tillbaka ett paket. Gissa när jag fick det? För lite mindre än en timme sedan, haha! När jag fick sms:et för en stund sen om att mitt paket kommit drog jag ivrigt direkt till Coop för att hämta det, för att sedan ivrigt åka hem och prova skorna jag beställde. Till min besvikelse var de för stora... Så har beställt om skorna i en storlek mindre, då får vi hoppas på att de passar! Jag gillar verkligen inte att ha paket hemma som ligger och dammar, vill bli av med skiten direkt! 
 
 
Annars? Jag har haft några hektiska men riktigt roliga dagar. I måndags kom min faster till lilla orten för att besöka oss. Jag, hon, min syster och mamma åkte till O'Learys för att käka middag och bowla tillsammans. En riktigt bra start på veckan! Jag kom som i vanlig ordning sist på bowlingen, jag har blivit sämst på bowling?! Jag ska gå på någon intensivkurs i bowling och briljera de kommande gångerna, ärligt vad är detta? Haha, jag brukade vara hyfsat bra!!!! 
 
Igår så bokade jag och Bella en sak på kvällen som tog bort mitt magknip, äntligen!! Berättar i nästa inlägg! Vi käkade sedan middag tillsammans ute, vi båda tog oxfilé och det var så gott. Vi blev även bjudna på efterrätt! Så himla gulligt! En riktig toppenkväll hade vi tillsammans! 
 
Idag har jag tänkt fortsätta vara produktiv. Ska nog bege mig till gymmet lite senare och svettas, det ser jag fram emot! Vi hörs senare! Puss på er! ♥
 
Min mat på O'Learys! Hur gott är inte quesadilla?????
I tisdags bevittnade jag detta! Jag var på väg hem med gymmet och märkte från långt håll att det var något kraftigt som brann. Jag åkte lite närmare och såg att det var en bil som brann, snabbt som attans så knappade jag in 112 på mobilen och förklarade situationen. Andra hade rapporterat men de tackade att jag ändå ringt in. Jag och några andra stod och tittade på när de släckte elden. Tack och lov var det ingen som satt där, fyfan.
En livad tisdagskväll minsann.
Vår goda mat igår! Nu får det vara nog med matbilder, haha!