/ Life of Sofie /

FALL List

1. Beskriv din höst med tre ord: Resa, studerande och nyfunnavänner (haha!).

2. Hur mycket gillar/ogillar du om hösten till skillnad från de övriga årstiderna?: Jag älskar hösten! Du varken svettas eller fryser, naturen ger magi för ögonen och allt känns allmänt friskt. 

3. Vad var bäst med sommaren?: Mina resor, definitivt! Jag har velat åka till Frankrike så länge jag kan minnas och det toppade alla mina förväntningar. Men även många speciella personer som berikade mitt liv så mycket, något jag är så tacksam över. 

 
4. Spendera hela hösten inomhus eller utomhus?: Hade den frågan kommit för cirka 4 år sedan hade jag inte ens kunnat förstå hur man kan fråga mig om jag vill spendera en dag UTE under hösten?! Jag? UTE? I kyla?! Men nu, båda två! Beror på vad det är för sysselsättning! 
 
5. Vad kommer du dricka och äta i höst?: Inget märkvärdigt. Men man kanske borde käka lite kantareller? Haha! 
Godaste kantarellrisotton! 
 

6. Vad är bäst/sämst med hösten?: Att den går så snabbt är det värsta! Bästa är nog att se hur naturen omväxlas sakta men säkert. Alltid när jag promenerar och betraktar naturen kan jag inte undgå att le. Vackra värld. 

7. Hur höstmyser du?: I stora tjocktröjor och gärna med en chailatte i handen!! 

8. Hur ser den optimala höstoutfiten ut?: Som det ser ut nu, jeans med typ underställ under (lol), regnstövlar (mina Hunters kanske?), en mysig kofta och min nya regnjacka! Fashionabel och ändå klädd efter detta väder.

9. Den bästa musiken för regniga dagar?: RnB funkar för alla årstider! 

10. Hur förbereder du dig inför vintern?: Går det ens att förbereda sig? Den kommer som ett bombnedslag varje år!