/ Life of Sofie /

Måndag 11 September 17| Countdown

Hallå allesammans. Kom hem för en liten stund sedan, hela eftermiddagen och kvällen har spenderats vid Häggviks handelsplats. Min syster fick lite inflyttningspresenter av mina mostrar som är här på besök från USA, himla snällt! Jag köpte henne också något, nämligen ett rivjärn! Haha, fick bara känsla för stunden, hon ska ju givetvis få något bättre på hennes inflyttningspresent men hon blev lika glad för den som hennes kaffe- och tekokare hon fick av våra mostrar! Inte svårt att göra syrran glad! 
 
Idag har det inte hänt så mycket speciellt. Har uträttat lite tråkiga ärenden och sett de två sista avsnitten av Twin Peaks! Den nya versionen måste vara det mest diffusaste jag någonsin sett. Säsongen var bra på sitt sätt men första går inte att klå. Tycker inte alls den har samma klass, tror definitivt det kommer en säsong 2 då finalavsnittet lämnades med en följetong. 
 
Sedan åkte vi som sagt till Häggviks handelsplats, vi var även inne på Stinsen. Stinsen har verkligen sett sina sista dager, var verkligen underligt att gå där, hela stället kändes öde. En liten del av barndomen försvinner där sannerligen, haha. 
 
Nu har jag i alla fall tänkt göra mig klar för sängen, är supertrött. Imorgon måste jag börja packa för på torsdag åker jag till Libanon!!!! Helt galet vad tiden går. Dit ska jag ta med mig min dator, lovade ju det med förra resan, skönt att inte behöva efterberätta allt, haha. Då blir det ju massor med bilder man ska redigera också. 
 
Sov gott peeps! Puss! ♥
 
Woohooo!!