/ Life of Sofie /

Söndag 22 April 18| Pros & Cons

God kväll! Kom precis hem efter en liten promenad med pappa. Blev faktiskt måttligt chockad ikväll ska jag säga er. Om man någon gång skulle fråga pappa om han vill gå på långpromenad kan du räkna med att svaren alltid kommer bli "ja, givetvis!", annars är något vääääääldigt fel. Så ikväll när jag frågade honom var det inte annorlunda, men när vi väl kom till kritan så ville han inte gå längre. VA?! (Vi skippar det där om att jag kom lite mer än en timma senare redo för att gå, okej???) Det är liksom principen att han alltid säger ja, oavsett vilken tid på dygnet, haha. Men en liten promenad blev det i alla fall, annars hade jag blivit väldigt oroad om han sa nej till hela grejen! 
 
Aja! Har ni haft en bra helg? Vem kan egentligen ha haft en bra helg denna helg i överlag? Är fortfarande så ledsen över händelsen med Avicii. Så fruktansvärt ung, blir så upprörd. Jag påbörjade dokumentären om honom igår men det värkte i hjärtat, det gick inte att kolla vidare. Det får bli så småningom. Men en sak är säker, Tim Bergling glömmer ingen ♥
 
Idag så startades morgonen på Wenngarn med mina kusiner, deras barn och min familj. Jättemysigt! Vi åt en god frukostbuffé och strosade runt där. Det har verkligen blivit ett litet samhälle! När vi kom hem bytte jag om och drog till gymmet för veckans tredje och sista pass. Skönt att jag lyckades klämma in ett tredje innan denna vecka avrundades. Tog en välförtjänt och lång dusch efteråt. Körde med hårinpackning också! 
 
Sedan dess har jag inte gjort så mycket, läst och börjar spåna på min hemtenta. Antingen börjar jag inatt (blir som kreativast på nätterna) eller imorgon. Längtar tills denna vecka är över, då betyder det att hemtentan är inne och man kan koppla av lite. Wää!! 
 
Imorgon morgon ska jag i alla fall träffa mina kursare på ett café inne i stan och diskutera om hemtentan och bara umgås. Ska bli kul att starta dagen så! På kvällen kommer H hem efter en helg i SydSverige (Malmö lol) så ska bli kul att pussa på honom imorgon! Å imorgon ska jag berätta för honom hur mycket han betyder för mig, något man lär sig gång på gång, att aldrig ta det förgivet att de man älskar/håller kär finns där imorgon. 
 
Puss ♥
 
Dags för frukost! 
Rätt bra utbud för sitt pris! 
Gullisarna! 
Kollade på getter! 
Fina Slottsparken! 
Fanns ett ballt utegym! 
Något torn i närheten av gymmet? 
Jag och Emilia matchade med denim on denim!