/ Life of Sofie /

Söndag 8 Juli 18| Hatälskar

God kväll allesammans! Har precis kommit ut ur duschen och ska snart bege mig iväg. Alltid på språng! Minns killen jag träffade förra året, hans ord: "Sofie har ÄNTLIGEN tid!" (betoning på äntligen!). Men jag älskar det, att ständigt vara på språng. Måste nog vara lite av ADHD:n som kickar in, haha! 
 
Fina grannorten!! 
 
Hur har er helg varit då? Min helg föll in i torsdags och fredags då jag var ledig och så jobbade jag igår och idag. Hatälskar att jobba helg. Men igår var det inte lika mycket som folk som vanligt. Gissa vilken tid? Under matchen givetvis! Min kollega trodde att det berodde på helg som vanligt men att det var ovanligt lite?? Jag bara: "Men hallåååå, matchen givetvis!!!". Då blev saker och ting mer logiskt, haha. Väldigt tråkigt att Sverige inte gick vidare men starkt att gå till kvartsfinal, jag är en Sverige supporter oavsett. Såg ni att engelska fans *host*huliganer*host* crashade ett IKEA igår efter vinsten? Fotboll är verkligen på liv och död! 
 
Ikväll ska jag bege mig till H som flyttat! Nu har vi inte lika nära till varandra men ett nytt kapitel har börjat och det ser jag fram emot! Imorgon jobbar jag igen men får en rejäl sovmorgon så ska nog gå finfint att ta mig hem sen. Första natten i hans nya lägenhet måste ju sovas ihop, givet! 
 
Vi hörs senare, hoppas ni är lika taggade som jag på en ny vecka! Puss! ♥
 
Testade ett nytt ställe i torsdags, så mumsigt!!