/ Life of Sofie /

Söndag 25 Mars 18| End of the weekend

God kväll allesammans! Precis kommit hem efter en toppen eftermiddag/kväll hos min kära faster. Jättekul att vi lyckats se två gånger denna vecka, score! Hela familjen har varit där för att bli bortskämda med god mat och fint sällskap. Hade det jättetrevligt och veckan har avslutats på bästa sätt! 
 
Har ni haft en bra helg då? Jag har haft det toppen! Igår så tog jag det rätt lugnt hemma hela dagen, för kontrasten till kvällen! Igår kväll skulle nämligen familjen Haglund på överraskningsfest för min fina extramamma! Bellas mamma har blivit 50 och igår var det dags för massa spektakel! 
 
Vi alla kom lite tidigare och förberedde oss för en riktigt bra överraskning! Vi skriker "SURPRISE!!!!" och konfetti kommer ned från taket. Jättefint! Blev bjudna på jättegod mat och bra musik och underhållning. Hon blev jätteglad och så oerhört överraskad, Bella hade gjort ett jättebra jobb! 
 
Eftersom vi kom sent i säng så blev det en redig sovmorgon imorse. Åkte över till syrran en sväng och hjälpte henne med lite saker. Sedan tog jag bara det lugnt hemma och städade mitt rum innan vi satte oss i bilen mot hufvudstaden! Att köra i city är fanimej inte roligt och roligare blir det inte heller... Men vi tog oss fram i alla fall! 
 
Nu ska jag strax sova, imorgon är en lång dag! Har min tredje hårlaserbehandling, möte med min grupp och sedan seminarium i 2 h! Wohooo!! Men sedan har jag faktiskt lov i 2 veckor, sååå skönt!! Senare på eftermiddagen sätter jag mig faktiskt på ett plan mot Malmö för en fartfylld vecka där! Ser så fram emot det! 
 
Så nästa uppdatering blir nog från Malmö med tanke på hur schemat ser ut imorgon. Så vi hörs från södra Sverige nästa gång. Hoppas ni haft en toppen helg, det har jag sannerligen haft och kan leva på detta så länge. Puss på er! ♥
 
Lite plock på bordet innan maten kom in. 
Carpaccio till förrätt! 
Min fantastiska Amaretto Sour! 
Supergod oxfilé till varmrätt! 
Bästa DJ:n! 
Min faster hade gjort sååå otroligt goda pajer! Den till höger innehöll bland annat det vinnande konceptet dadlar, woooow-faktorn var hög! 
Efterrätten var lika vinnare som varmrätten. Dulce de leche i tårtan, muuummaaaaa!! Det gjorde du bra bästa faster! 
Sötnosen ligger så sött!