/ Life of Sofie /

Om en vecka.....

befinner jag mig i LONDON!!!!! Bilderna är från de senaste tre besöken jag varit där. Översta bilden är från 2014, mittersta 2016 och den sista från förra året. Jag är på svävande moln och det har jag varit sen jag bokade biljetter dit. Jag är liksom inte hel utan besök i London. Nu blir det tredje året i rad som jag åker dit och det är helt fantastiskt!! För att vara lycklig ända in i benmärgen behöver jag London i mitt liv minst en gång om året. 
Jag ska hälsa på en tjejkompis som flyttat dit nu i några månader på utbytestermin. Vi kommer ha världens bästa dagar ihop och har redan spånat på lite grejer vi ska göra! Vi har bland annat bokat ett frukostställe som heter Duck & Waffle för lördagsfrukost, det är jag så taggad på! Matbilden är från Sushi Samba, tydligen ligger Duck & Waffle i samma byggnad och det ska bli jättehäftigt att få äta frukost tätt inpå soluppgången! Inget mer Sushi Samba, nu vill jag upptäcka andra ställen! 
Jag flyger själv till Heathrow och det känns pirrigt! Ska bli väldigt kul att få åka själv och sedan ta mig via alla transportmedel ensam för att möta min kompis! Jag blir till och med tvungen att strosa ensam i stan i några h innan vi ses då hon går i skolan! Det ska bli riktigt häftigt och utmanande! Jag funderar redan på nu om jag ska ta mig till Trafalgar Square och se mig omkring i det området, tänka sig att jag varit i London 3 gånger (!!!!!) och aldrig varit där. Kan jag passa på att gå in i National Gallery också! 
Att jag snart ska få träffa Viktoria, få vara i världens bästa stad och samtala med britter. Ååååååh nyp mig någon för jag tror jag drömmer ♥ Sanna mina ord, en dag bor jag där ett tag, men nu får jag åminstone andas in den engelska luften ♥