/ Life of Sofie /

Tisdag 15 Oktober 19| Hemtenta-perioden över!!

Hej allesammans!! 
 
OJOJOJ vad jag längtat till denna dag! Ända sedan förra tisdagen har jag knappt kunnat bärga mig tills att det skulle bli tisdag igen och nu är det ju det! En vecka har gått sedan de publicerade hemtentan och det har varit en vecka full av ångest, blod, svett och tårar. JAG SKOJAR INTE!! Hade en omröstning på min Instagram vad folk föredrog, hemtenta eller salstenta och jag kunde ju nästan gissa mig till svaret, för folk är väl vettiga!! MEN NEJ!! Man föredrar alltså hemtenta?? (iaf från min undersökning, pluggskadad haha). Det är liksom bortom ord för mig när jag såg resultatet? Man vill alltså hellre ha ångest i flera dagar än istället för några timmar? Klart man är nervös för salstenta med, men då har man bara några timmar på att göra ifrån sig medan hemtenta är halva ditt liv typ!! 
 
Nog om hemtenta, vid halv 3 åkte den in, tror deadlinen var 3 eller 4, visste att den skulle vara innan 3! Jag har inte firat så mycket åt det, men imorgon ska jag och Olivia (som också är min kursare) gå och ta drinkar efter vår föreläsning, sååå värt! Å visst får vi lång tid för återhämtning? Imorgon börjar nya delkursen, FAN SÅ KUL!!! Haha, nu är det dags för Metod II och det ska väl bli liiiiite kul. Fjärde gången jag läser vetenskapliga metoder men det är bara bra för min tröga hjärna, då det tar lång tid för mig att processa saker och ting, haha! 
 
Resten av dagen får vi se vad som händer, ska dona lite i rummet och så ska jag förmodligen baka! Vet inte vad som flugit i mig på sistone? I fredags lagade jag mat (en gryta) och igår lagade jag också mat, ytterligare en gryta? Kan vara för att morsan också gett mig ett ultimatum (haha) men jag tycker om det! Det är liksom så häftigt hur en ingrediens kan ge ifrån sig så mycket och man följer hela processen, jag gillar det! Men idag tänkte jag baka, tänkte göra brownies! Morsan är rätt imponerad över mig de senaste dagarna, haha! 
 
Nu ska jag avrunda, men ska göra ett till inlägg, med senaste shoppingen tänkte jag! 
 
Puss!! ♥
 
 Maten i fredags! Morsans trolldryck, det är saft från USA, haha! 
Älskar hösten!!!!! 
LÄTTNADEN!!!!